Informatie over diverse
Bridgetoernooien en drives
23 september 2012 11e Venlose Bridge Kroegentocht:

Geachte Bridgeliefhebber,

Wat: 11e Venlose Bridge Kroegentocht
Wanneer: 23 september 2012
Waarom: ten bate van Stichting Onze Beestenboel te Venlo
Waar: Gezellige café locaties in het hart van de stad Venlo
Wie: Lionsclub Venlo zorgt voor de organisatie

Op zondag 23 september 2012 kunt u tussen 9.30 en 10.00 uur terecht in de foyer van het Limburgs Museum, gesitueerd in hartje stad Venlo, tegenover het NS-station. Vanaf 10.30 uur starten de wedstrijden in verschillende gezellige café-locaties gelegen in een relatief klein en gemakkelijk beloopbaar gebied.

De inschrijfkosten zijn vastgesteld op Euro 47,50 per paar. Het inschrijfgeld moet worden overgemaakt op bankrekening 55.67.76.836 ten name van Activiteiten Rekening LC Venlo, onder vermelding van Bridgen 2012. Op uw betaalopdracht moet u dan de beide namen van uw bridgepaar vermelden en één adres.

U kunt zich ook online opgeven.
Ga naar www.lionsvenlo.nl en vul het inschrijfformulier in. Per email aanmelden kan ook: mail uw gegevens naar bridge@lionsvenlo.nl. De inschrijving is definitief na ontvangst van het inschrijfgeld. Aanmeldingen worden geaccepteerd op volgorde van betaling.

U kunt op zondag 23 september rekenen op een ontvangst met koffie-thee en Limburgse Vlaai, een smakelijke lunch en een sfeervolle en goed georganiseerde wedstrijd. En natuurlijk hebt u volop kans om vele mooie prijzen in natura te winnen. En daarbij wordt er - net als vorig jaar - een tombola met het Rad van Fortuin gehouden om de gezelligheid rond de uitslag aan het eind van de middag te verhogen.

Het wordt aanbevolen zelf een biddingbox mee te nemen.

Attendeer uw bridgevrienden op onze Bridgekroegentocht van 23 september a.s. en stimuleer hen zich op te geven.

Met vriendelijke groet, namens de organisatie,
Erik Sollie,
President Lionsclub Venlo

18 juni t/m 27 augustus 2012 Zomer-Bridge in Arcen:

ZOMER-BRIDGE

Informatie voor bridge liefhebbers die een kaartje willen
leggen tijdens hun vakantie in Arcen en omgeving.

Waar: Restaurant "Alt Arce" in Arcen

Wanneer: Elke Maandagavond
tussen 18 juni en 27 augustus

Aanmelden: Om 19.15 uur in de zaal van
Restaurant "Alt Arce"

Iedereen is van harte welkom met of zonder partner.

Wij spelen vanaf 19.30 uur zes ronden van vier spellen.
De speelzaal is tijdens het spelen rookvrij.

Kosten voor niet leden zijn Euro 1,00 per persoon.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

Tineke Woodford, tel. 077-4732034

15 september 2012 2e Wijngaardendrive te Groesbeek:

2E GROESBEEKSE WIJNGAARDENDRIVE GROESBEEK

ZATERDAG 15 SEPTEMBER 2012

De drive wordt dus gespeeld in diverse wijngaarden in Groesbeek. (Bij slecht weer is er gelegenheid om binnen te spelen).
Tussen de bridgerondes is er voldoende tijd om de volgende wijngaard te bereiken per auto of fiets.

Het programma

09.30 uur Inschrijving in Café de Oude Molen, Molenweg 48 in Groesbeek, daarna vertrek naar de 1e wijngaard, waar u ontvangen wordt met koffie/thee en vlaai/gebak.
10.30 uur 1e ronde 1e wijngaard,
11.30 uur 2e ronde 2e wijngaard
vanaf 12.30 tot 14.00 uur in de 3e wijngaard lunchen en eventueel een kleine rondleiding in de wijngaard/wijnkelder.
14.00 uur 3e ronde 3e wijngaard,
15.00 uur 4e ronde 4e wijngaard,
16.00 uur 5e ronde 5e wijngaard en
17.00 uur 6e en laatste ronde 6e wijngaard.

Het maximaal aantal paren is 60, de paren worden door middel van loting ingedeeld in lijnen van maximaal 12 paren.

Na afloop van de drive is er een gezellig samenzijn in Café de Oude Molen onder het genot van lekkere hapjes, in afwachting van de uitslag en prijsuitreiking.

U kunt zich inschrijven bij Ed Hermans, via emailadres hermans.eduard@gmail.com, en per telefoon 024-6962978.

Uiterlijk 20 augustus moet uw inschrijving binnen zijn!!!

Het inschrijfgeld bedraagt Euro 50,00 per paar (incl. koffie/gebak in de 1ste wijngaard, en lunch in de 3e wijngaard en hapjes na afloop in de Oude Molen), s.v.p. overmaken op rekeningnr. 11.74.99.269 t.n.v. L.J.J. Vissers o.v.v. "Wijngaardendrive en de namen van het paar".

Na ontvangst van het inschrijfgeld is de inschrijving definitief.

10 juni 2012 Bridge op zondag te Aijen, gemeente Bergen LB:

BRIDGE OP ZONDAG

Het bridge seizoen 2011-2012 is weer begonnen, en daarom gaan we ook weer starten met het zondagmiddagbridge.

De elfde speeldag is zondag 10 juni 2012.

Het voorgestelde programma:

Geopend vanaf 10.45 uur
11.00 uur koffie met iets lekkers
11.15 uur aanvang bridge
We spelen 4 ronden van 4 spellen
13.30 uur diner
14.30 uur vervolg bridge met de ronden 5 en 6
Ca. 15.30 uur dessert en uitslag van de wedstrijd.

In overleg met de deelnemers zullen de verdere data worden vastgesteld.

U kunt zich aanmelden bij Ria van den Hurk, tel. 0485-342195.
Per email kan ook: info@maeszicht.nl.
Maximaal 8 tafels.

Adres speellocatie: