Afmelden en melden van Invallers:
Afmeldingen of het melden van invallers kunt u middels de 2 onderstaande mogelijkheden doen:

1) Via het afmeldboek (tijdens de clubavond), en/of
2) Via het onderstaande speciale webformulier. Via dit formulier komt uw melding dan bij alle wedstrijdleiders terecht.

Let op: uw melding dient donderdag VÓÓR 12.00 UUR bekend gemaakt te zijn en voor maandagmiddag uiterlijk zondagavond.
DIT MOET U ALTIJD DOEN!! Indien u zich niet tijdig afmeldt dan kunnen er arbitrale straffen toegekend worden. Zie hiervoor ook ons wedstrijdreglement.

Voordat u gebruikt maakt van het speciale webformulier krijgt u eerst de mogelijkheid om zelf te kijken wie er nog meer een invaller zoeken (klik op "Overzicht"). Dan kunt u eerst zelf contact opnemen met het desbetreffende clublid en vragen of hij/zij met u zou willen bridgen. Hiermee voorkomt u dat de wedstrijdleider iedereen moet gaan afbellen.
Is het echter niet gelukt om zelf iemand te vinden (ook van buiten de club), dan kunt u dit alsnog in het webformulier opgeven. Nadat u het webformulier (klik op "Afmelden") heeft ingevuld, krijgt u automatisch ook nog een mailtje ter bevestiging.

OVERZICHT MAANDAG of DONDERDAG               AFMELDEN MAANDAG of DONDERDAG

Met de leden die geen internet hebben zal echter een speciale regeling worden getroffen, op welke wijze zij zich kunnen afmelden.
U dient om 19.45 uur in de speelzaal aanwezig te zijn!!!!